Nowe partnerstwo promujące francuską kulturę na świecie
Air France, we współpracy z CANAL+, światowym liderem w tworzeniu treści audiowizualnych, wzmacnia swoją ofertę rozrywki pokładowej, promując francuską kreatywność na całym świecie. Już od maja 2025 roku pasażerowie będą mogli obejrzeć takie hity jak The Embers, Of Money and Blood czy Versailles, a także popularne programy rozrywkowe z Laurą Felpin i Romanem Frayssinetem. Od czerwca 2025 roku oferta zostanie poszerzona o treści CANAL+ Africa, w tym seriale takie jak Niabla i dokumenty Enquête d’Afrique.
W sumie na pokładach Air France dostępnych będzie około 100 programów CANAL+, w języku francuskim oraz z napisami i udogodnieniami dla osób niesłyszących. Co miesiąc oferta będzie odnawiana o około 20 nowych tytułów.
Air France i CANAL+ na festiwalu CANNESERIES
Nowe partnerstwo zostało ogłoszone przy okazji festiwalu CANNESERIES, który odbywa się od 24 do 29 kwietnia 2025 roku. Air France i CANAL+ są jego oficjalnymi partnerami. W trakcie wydarzenia na stoisku Air France będzie można przetestować nowe ekrany i interfejs graficzny oraz wziąć udział w konkursie z możliwością wygrania biletów lotniczych i subskrypcji CANAL+.
Dodatkowo CANAL+ premierowo zaprezentuje na festiwalu swoje nowe produkcje: The Corsican Line oraz amerykańską adaptację francuskiego hitu The Bureau zatytułowaną The Agency.
Ponad 1500 godzin rozrywki na pokładzie Air France
Wszystkie kabiny dalekodystansowe Air France oferują dostęp do ponad 1 500 godzin rozrywki na dużych ekranach wysokiej rozdzielczości. W nowych kabinach pasażerowie mogą korzystać z ekranów w jakości 4K z funkcją podłączenia własnych słuchawek Bluetooth oraz nowym, intuicyjnym interfejsem dostępnym w 12 językach.
Oferta obejmuje ponad 310 filmów, liczne seriale, dokumenty, muzykę, podcasty, programy dla dzieci oraz treści związane z dobrostanem, takie jak joga czy medytacja w trakcie lotu. Dodatkowo pasażerowie mogą śledzić trasę lotu dzięki interaktywnej mapie i kamerom pokładowym.